1. Tre möten med utvärderingsgruppen, ett efter sommaren 2. Problematiskt att påbörja kursen, avbryta för lov och sedan återuppta studierna mitt i * Går inte att ändra, schemaläggningen sker central på CTH 3. Tungt att ha 3h föreläsning i streck i och med gästföreläsare på tisdagar * Svårt att schemalägga annorlunda så att alla har tid att vara med 4. Många vill ha övningar med lösningar * Resurser saknas att producera ett givande material * Formen har ett tveksamt pedagogiskt värde * Uppmana studenter att ta sina frågor och problem till övningstillfällen och konsultationstider istället 5. Kritik mot inlämningsuppgifterna * Svårt att veta hur man ska få hjälp med en uppgift om man inte kan diskutera den med andra studenter * Går inte hjälpa med den specifika uppgiften, men liknande frågor och konceptuella frågor är ok * Studenters ovana med bevisföring gjorde Assignment 1 extra problematisk 6. Önskemål om länkar till assignments under fliken Assignments på kurssidan 7. Önskemål om tidigare tentor * Kommer publiceras i slutet av kursen * Assignment-uppgifterna är lika tentauppgifter 8. Önskemål om google-group 9. Exemplen på föreläsningarna är väldigt lika exemplen i boken * Finns inte resurser att utarbeta ytterligare material 10. Bra avvägning mellan bevisföring och exempel på föreläsningarna 11. Nästa möte runt läsvecka 7